helgen 30 jan - 1 feb

2015-02-01 @ 21:27:00
 
I brist på bilder, weheartit & tumblr 
 
Haft en massa för mig, så blidde ingen tid över åt bloggen tyvärr :(
 
Fredag - Min pojkvän, Daniel fyllde vuxen, 18 år! Var inte tänkt att jag skulle träffat honom då iom att han skulle fira med släkt och familj men slutade ändå med att en kompis ringde och bad mig ta med nå kompisar och komma på en liten fest I guess you can call it, Daniel var där så jaaa de va kul att gratta han men inte mer än så haha så vi drog hem till honom ganska snabbt och så sov jag där.
 
Lördag - Åkte med mami in till täby för att köpa sista födelsedagspresenten och även ta en trangus piercing, supernöjd. Sen när jag kom hem plockade jag ihop mina grejjor och drog till en kompis där några tjejkompisar var och så var väl tanken att vi skulle fixa oss och så tsm och ha allmänt roligt, vilket det var. Efter det for vi alla till en annan friendo på en fest, han firade att han fyllt 20 så ja. Hade på mig en ny klänning jag säkert visar här imorrn. Och seeen drog jag, Daniel, vilma och hennes pojkvän hem till honom där vi hade det mysigt och sussade sen. Gav också Daniel hans presenter där, en halslänk i silver och en tröja ifrån GANT som passade honom finfint<3
 
Idag - inte mkt. Vaknade och åkte hem och ja det är väl det hah. Har mått lite dåligt av och till, illamående typ men jag tror jag vet varför så de ingen fara.