Charlotte Tilbury & Byredo

2015-07-11 @ 19:56:00
 
 
Mitt sug efter å blogga kommer och går hela tiden men jag kände för att slänga upp ett inlägg just idag i vilket fall. Kanske en konstig start på en låååång paus men har nog ändå nu bestämt mig för att ta tag i bloggen ännu en gång. Kommer antagligen inte att blogga varje dag men lite nu och då, ibland antagligen lite mer och ibland lite mindre. Om man känner för att hålla koll så är bästa sättet att ta och följa mig på bloglovin.
 
Så jag satte ihop ett litet colage med fyra produkter jag suktar efter soso much. Parfymen såg jag för ett tag sen när jag var inne på NK, först föll jag för BYREDO´s förpackningar och när jag luktade på de olika parfymerna så föll jag för den som heter Flowehead, super somrig å bra! Och sen Charlotte Tilbury, alltså åå vad jag vill ha! Finns så många fina produkter hon gjort men dessa tre ovan är de högst upp på önskelistan. gråter över att allt är så pass dyrt dock. Hennes filmstar bronze & glow,  cheek to chic och supermodel body är de tre på bilden.
Och färgen på blushern som ni icke kan se är "first love", så fin. Någon dag ska jag investera iaf i någon av dessa superfina!